Hemlagade hamburgare

Ikväll har jag mina två yngsta systersöner hos mig, vi har precis varit på Svampen och fikat o träffat en trollkarl. 

Dom ska stanna tills imorgon då vi ska gå på bio.  Jag hade tänk göra tacos först eftersom att det alltid funkar – speciellt på fredagar – men kände att det vore roligare att bjuda på något annat. Fick tips av en kollega att vi kunde göra hamburgare så slog till på det! 

Så sjukt gott och så smidigt. Det går väldigt fort att göra egna hamburgare så det kommer jag göra oftare framöver. Mysigt för barnen också och lika perfekt som med tacos att själva få välja sitt tillbehör och få plocka lite med maten. 

KOMMENTERA

