Hamburgekärlek

image

Har spenderat kvällen på uteservering på stan ikväll. Det är sådana kvällar som dessa som man verkligen känner hur mycket man älskar livet.

Underbara vänner, värmande sol, omgiven av glada människor, LEDIGHET, god mat…

Jag vet nästan inget bättre

image

Pommes med smält cheddarost och chili.

Vi åt på Burger Love, gott men inte den bästa burgaren jag ätit (inget slår min hamburgare på Johnny Rockets i Vegas), supergott rödvin…

image

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, har sett hemmafinalen av Biggest Loser, är så glad för att min favoritdeltagare Ola vann. Verklar verkligen vara en omtänksam, positiv och fin människa.

Nu hoppas jag på många timmars skön sömn eftersom jag bara sovit några få timmar dom senaste dygnen mellan mina jobbpass.

Godnatt!

KOMMENTERA

