Middag och fika

image

Ikväll har jag varit och ätit sushi och fikat med Linn. Vi var på East Wests ladies night och åt deras omakase meny. Underbart goda makis med bland annat friterade räkor med chilimayonäs och våra nigiri tog vi vegetariska (på bilden).

image

Efter maten så var vi och fikade. Vi pratade smink och jag fick min mascara från Mary Kay som jag hade beställt. Ska bli så spännande att testa den och se om den kan göra något underverk med mina fransar!

Nu väntar en natt på jobbet innan jag får krypa ner i sängen.

KOMMENTERA

