Fortsättning följer alltid

Hade en ganska jobbig jobbnatt inatt. Eller, det gick över förväntan men jag är så trött av värktabletterna jag har så fick sova på båda rasterna och var ganska groggy efteråt innan jag vaknat till igen.

Mellan 3-5 var det dock väldigt nära att jag inte skulle klara av att vara kvar. Hade så ont i huvudet och mådde illa (kombo av ryggvärken och starka värktabletter?) så att jag knappt kunde se varken åt höger eller vänster/röra på huvudet, fick tagga ner lite dessa timmar men som tur var blev det bättre vid 5.

Nu ser jag framåt mot torsdag då jag ska vara fit for fight igen!!!

image

image

Fick besök av mina tre äldsta syskonbarn som var sugna på att hämta sina presenter från Las Vegas

Elias ställde tveksamt upp på att ta en promenad på min rygg också när jag låg på vardagsrumsgolvet. Sedan fikade vi lite och spelade kort (Felicia och Elias fick bland annat varsin kortlek).

Mysigt att dom kunde ta en promenad hem till moster alldeles själva!

KOMMENTERA

