Semester efter semestern

Jag visste att jag skulle vara trött efter min semester, jag visste att det skulle hända mycket och att det skulle bli intensivt men jag hade inte räknat med att det skulle bli som det tillsist blev.

image

Nödlandning i Kanada, besök hos doktorn, hur sjukt imponerande det var att se Céline, allting jag ville göra men inte hann pga sjukdom och kanske mest chockerande av allting att jag har en hel del av resekassan kvar!

image

image

Sitter på Trattoria Milano på SkyCity och äter pasta. Har hällt i mig två stora glas vatten efter en elva timmars lång och sömnlös flygresa. Förutom ett ledset barn framför mig på planet har jag också en väldigt irriterande hosta som gör det svårt att sova.

Väntar på bussen hem som går om ca en timme och känner för första gången på ett tag hur jag verkligen börjar slappna av. Det kan låta konstigt men nu ser jag fram emot lite semester efter semestern, att landa hemma i 24 timmar innan det är dags för att jobba igen.

Hade sällskap av Denise och Sara på väg hem till Sverige vilket var väldigt trevligt, blev ganska ensamt att ligga på hotellrummet och när jag hörde allt dom hittat på som jag fått stå över pga sjukdom så vet jag att jag definitivt kommer att besöka Las Vegas någon mer gång i livet. Ändå är jag nöjd och glad över allt jag faktiskt hann se & göra!

image

Borta bra – hemma bäst

KOMMENTERA

