Victorias Secret & PINK

Shoppade lite på Victorias Secret och PINK idag. För er som inte vet är PINK Victorias Secrets campusinspirerade kollektion, tror inte den finns i Sverige?

image

image

Blev en Vegaströja från PINK, skön kombo av souvenir och klädesplagg från ett märke jag gillar. Fanns mycket att välja mellan men eftersom jag är en sucker för guld (spana in skorna!) så föll valet på denna. Lätt att använda till många andra klädesplagg också eftersom den är väldigt enkel.

image

Jag brukar inte visa mina underkläder i bloggen, men när det kommer till reafynd från hypade VS så måste jag dela med mig. 3,99$ per par istället för 10,50$ – helt ok att handla då tycker jag och det tyckte kvinnan framför mig i kassan också som shoppade för nästan 800$.

Läppglanset köpte jag på planet, det kostade 14$ och var alltså billigare än när jag ibland slår på stort och klickar hem ett online (finns inte i Sverige).

One thought on “Victorias Secret & PINK

  1. Farmor

    Nu förstår jag att du verkligen stortrivs, både shopping så väskan inte räcker till, och som grädde på moset, två konserter med Celine.

    Svara

KOMMENTERA

