The final countdown

Sista jobbpasset och jag vaknar 20.34 av att min kollega som jag åker med till jobbet ringer och undrar var jag är.

4 minuter senare så sitter jag i bilen påväg till jobbet. Det är otroligt uppskattat att någon ringer och väcker en en sådan gång!

Eftersom jag varit vaken hela dagen skulle jag sova ett par timmar och ställde 4 alarm och placerade mobilen på obekvämt avstånd från sängen, det gick ju sådär.

SISTA JOBBPASSET SEDAN HÄNDER DETTA:

image

image

image

KOMMENTERA

