Försöker lugna mina resenerver

Idag har jag hunnit städa lite, tvättat, tagit en promenad, solat och gjort klart mina sista papper inför resan.

Haft en riktigt bra dag, är nöjd över att jag hunnit få så mycket gjort trots att jag sov länge efter jobbhelgen.

Nu har jag fått resenerver, hysteriska, som alltid – lugnar mig med att se klipp med Céline Dion på You Tube och lyssna på hennes franska låtar. Googlar endel shopping- och resturangtips för Vegas också, men det minskar då INTE på nervositeten!

KOMMENTERA

