1 januari 2016

Så första januari och vad hände efter tolvslaget och krogen? Jo vi fortsatte vidare på en efterfest där jag trampade snett och ramlade ner för trappan men jag gav inte upp för den sakens skull och var inte hemma förrän efter kl 7 på morgonen.

Idag har jag mest legat i sängen, varit dösjuk, inte kunnat stödja på foten och nästan drunknat i badkaret.

Många pratar om nyårslöften såhär års och jag har med åren insett att nyårslöften inte är något för mig, jag har mina mål i livet som jag strävar efter varje dag för att uppnå. Dessa ser likadana ut som förra året, varje dag är ett steg på vägen…

– Få fast anställning på jobbet
– Ta körkort
– Må bra

Att må bra är så stort och det kan verka så svårt. Jag har kommit en lång bit påväg under 2015 när jag äntligen släppte taget om en destruktiv relation som jag hade under en lång tid. Att må bra är så stort men jag har kommit så långt och just nu så kan jag (i sviterna av nyårsfirandet) säga att jag mår riktigt bra. Jag har det sjukt bra!

Sedan finns det saker som jag saknar i mitt liv såklart men jag tror att allting kommer falla på plats tillslut och att det är viktigt att inte glömma att njuta av det ”lilla” i väntan på det stora.

Nu väntar en natt på jobbet med Guldgruppen! 🌟

image

Bild ifrån mitt nyårsfirande

KOMMENTERA

