Jobbat klart för i år

Imorse kl 7 gick jag av årets sista arbetspass. Det känns så välförtjänt! Så nu jobbar jag inte förrän på fredag igen – långledig!

Har tagit ganska väl vara på eftermiddagen, varit på middag hos Farmor och Farfar och hängt med mina syskonbarn som åker ifrån Örebro imorgon.

image

Vi skulle plocka bort julen ikväll men det slutade med att vi busade och gjorde loomarmband istället. Mysigt!

Nu ska jag försöka sova för imorgon väntar en heldag med min äldsta systerson, det blir lunch, bio och shopping!

KOMMENTERA

