Det kan inte vara sant

Imorse när jag kom hem från jobbet så la jag mig i sängen och tittade på både SVT & TV4 Luciafiranden. Tycker att Rickard Söderberg är helt fantastisk, förutom en helt otrolig sångröst så är han väldigt vacker! Valde att lyssna framför allt på Luciasången, Staffan var en Stalledräng och Bethlehems stjärna.

image

Jag somnade vid 9 imorse och vaknade strax efter 18. Det kan inte vara sant hur bra jag sovit på senaste, sedan en och en halv vecka tillbaka har jag somnat tidigt efter varje jobbpass och sovit nästan oavbrutet tills klockan ringer, dom få gånger jag vaknat till har jag somnat om direkt. Helt otroligt då jag brukar somna vid 10-11 annars, sova max 3 timmar för att ligga vaken någon timme och sedan förhoppningsvis kunna somna om någon timme igen. Hoppas att det håller i sig!

Jag mår väldigt bra just nu, det kanske är därför jag lyckas sova så bra. Nu ska jag äta frukost/middag. Funderar på att inte göra något vettigt ikväll utan bara typ, planera för morgondagen.

KOMMENTERA

