Torsdag med inslag av effektivitet

Haft en väldigt bra dag idag och hunnit med ganska mycket! Började med att sova till kl 13, en brevbärare ringde på – jag blir tokig! Får hjärtrusning var gång det händer. Kul med paket! Kromtabletter.

Sedan var jag iväg och träffade Kicki och efteråt torsdagsgänget, myyysigt – fantastiska människor!!!

image

Det går ju helt seriöst inte att få några bra bilder på en gratäng, men när jag kom hem så gjorde jag en tacogratäng som jag ska ha till jobbet i helgen. Diskade allting, har tvättat och hängt tvätt och bäddat rent i sovrummet.

Känner mig otroligt duktig och företagsam haha, den senaste veckan har verkligen bara flugit förbi med mest sömn och frysmat så då känner jag mig inte så mycket för världen.

Åt i alla fall middag, rester från igår och sedan la jag mig i soffan och såg på tv. Låg och frös, kände mig jättetrött. Pausade min serie, blundade lite, drog upp filten och kurade ihop mig. Somnade sååå gott där. Underbart, nu ligger jag i sängen i alla fall vilket inte är helt fel det heller.

image

KOMMENTERA

