Laddar upp för 64h arbetsvecka

Idag har jag inte fått så mycket gjort förutom att 1) sova länge och 2) storhandlat på Ica Maxi tillsammans med min storasyster.

image

Mandariner doftar så gott och piffar till lite i vardagsrummet!  Nu är kvällens planer att tagga för 64h jobbvecka och se på Orange is the new black, hur många säsonger finns det? Jag ska se första avsnittet NU

Imorgon får jag öppna första luckan i chokladlalendern tänkte jag men jag har ju ingen chokladlalender så jag får skrapa min Bingolottokalender istället. Jihuuu!

KOMMENTERA

