Shoppat regnskor och planerat dagens outfit

Ska väl som vanligt börja mitt inlägga med att berätta hur trött jag är! Hoppas bara att jag inte känner mig lika trött vid den här tiden imorgon.

Har inte gjort speciellt mycket idag, var på stan med Linn och Awa på eftermiddagen, köpte mig ett par REGNSKOR…Eller gummistövlar eller gummiskor eller regnstövlar kanske det heter.

image

Fick snuva från sparkontot men vad gör man inte för att hålla sig torr om fötterna, typ. Finns på Din Sko för 349:-

image

image

Kvällen har varit ganska ansträngande då jag testat 7 nyanser nagellack men ändå hamnade med min gamla vanliga färg. Mycket tankekraft har gått till att planera vad jag behöver packa inför kickoffen och det är ju lite av en utmaning när det inte riktigt finns dresscode, vi ska ha oömma/bekväma kläder men såklart vill jag ha något roligare till kvällens middag.

Lämnar mina gamla mysbyxor och fleecetröjan hemma, satsar på stretchiga jeans och kabelstickad kofta med leopardmönstrad regnkappa och mina nya regnstövlar till utomhusaktiviteterna. Klänning till middag och lite finare loungewear till dagen efter. Klar! Kind of.

Har packat endel men det viktigaste går ju faktiskt inte att packa förrän det är dags att åka; smink, tandborste, parfym osv ja ni vet.

image

Blev lite sugen på rotfrukter i ugn förut så då gjorde jag det; morötter, palsternacka och rödlök med lite flingsalt. Enkelt och gott.

Jag älskar att åka bort och jag älskar spa och jag älskar att äta ute och jag älskar att anstränga mig lite extra ibland så kickoffen imorgon passar mig mer än bra.

image

image

Just ja! Bikinin är också packad, såklart.

KOMMENTERA

