Mitt 30 timmars dygn

image

Igår hade jag en himla bra dag trots hur sjukt trött jag var. Tog först en promenad upp på stan med Camilla i regnet (tackar än en gång mig själv för att jag köpte en regnkappa!), drack take away kaffe i smyg inne på H&M på jakt efter en klänning till henne. Vi hittade den perfekta klännigen inne på sista affären vi besökte efter att nästan gett upp hoppet (Bikbok) och jag hittade en fantastiskt fin klänning som jag vill ha när jag ser Céline i Las Vegas.

image

Min tanke har hela tiden varit guld och paljetter samtidigt som jag har tänkt att jag definitivt aldrig kommer kunna bära upp en sådan typ av klänning. Jag har shoppingförbud just nu vilket Camilla fick påminna mig om typ tusen gånger men hon gav mig dispens för att köpa denna. Avvaktar dock då den kostar 699 kr och det är långt kvar till den 25:e…

Efter shoppingen var jag och träffade Kicki i typ 1,5h. Vi pratade o pratade och jag satt inlindad i en filt och huttrade efter regnpromenaden, hade protester, var upprörd, skrattade, blev stressad och ja, varje gång vi ses blir det mycket olika känslor som kommer upp till ytan men hon hjälper mig alltid med dom så det kändes väldigt bra efteråt.

Vann ett solkort på Sun city som jag ska hämta upp idag, men eftersom jag var trött och frusen tog jag vägen förbi redan igår o solade en halvtimme. Så himla skönt för nu var det ändå ca 6 veckor sedan och jag har blivit otroligt blek, men jag kunde verkligen slappna av och bara njuta (det här med att slappna av har jag lite problem med ibland) så det var en välinvesterad halvtimme.

Sedan svängde jag förbi Ica o handlade till tacokväll. Bjöd hem Amanda och Andreas, vi körde ganska simpelt eftersom jag var så trött. Inte den vackraste dukningen och maten åts framför tvn i soffan tillsammans med en flaska mousserande rosévin. Mysigt och roligt, vi hade lite krig kring vem som skulle casta vad från you tube till min nya tv, haha!

image

image

image

Hur som, supermysig kväll, bästa sällskapet… Dagen kunde inte blivit bättre! Fick dessutom en massa fina kläder från Amanda som hon tröttnat på och rensat ut från garderoben. Love it!

KOMMENTERA

