Jag går mina steg helt på egna ben

Bara några timmar. Några timmar sömn innan nattens pass. Jag kan inte riktigt slappna av klockan börjar närma sig 13 och efter att känt att jag har hur många timmar som helst på mig att sova så är stressen här och blir jag stressad pga min sömn kan jag definitivt inte sova jag vet hur jag funkar.

image

Här låg jag på pausen inatt. Som alla andra nätter.

Blev uppringd igår kväll och tillfrågad om jag kunde jobba och ja, efter typ 7,5h sömn var det inga problem. 69 minuter senare var jag där för jag ville inte stressa så jag till och med åt innan jag åkte dit. Var där 22.49, slutade kl 07.00 – lyxigt med kortpass! Min kompis som skjusade mig till jobbet när jag skulle ge honom adressen sa jag att jag bor på Västra Bangatan. Det blev ju så fel men ändå skitkul för jag är ju mer på jobbet än hemma känns det som haha.

Tog en promenad hem med en kollega imorse. Skönt med en promenad och trevligt att ha någon att prata med.

image

Efter 5 nätter med 52 timmars jobb tyckte jag att jag förtjänade denna frukost som jag egentligen tänkt ha till middag igår. Känner mig faktiskt inte alls utarbetad och inatt gör jag ett ordinarie pass. Vill gärna jobba imorgon också men sen kan jag tänka mig att vara ledig tills på lördag då jag har bytt ett pass med en kollega och ska jobba för henne.

Men wtf! Om jag fick sova nu då. Jag bloggar om min sömn och om hur jag jobbar, hur ointressant kan ett blogginlägg bli?

Jag fick ett positivt besked idag förresten det kan ju vara roligt att berätta. Mer om det längre fram!

Klockan ringer 19. Ca 6h sömn vill jag ha tack. Måste sova annars kommer jag vara trött inatt men man dör ju inte av att vara trött någon gång ibland heller.

Slutsvamlat.

KOMMENTERA

