Testar ny juice från God Morgon: tre nyanser av solsken ☀

image

Har inte mått så bra idag och inte kunnat äta, så dricker God Morgons nya ekologiska o kravmärkta juice istället. Ett ganska smart sätt att få i mig bra energi ändå, denna är en nfcjuice (not from concentrate) som är gjord av handplockad frukt och pressas inom 24 timmar.

Eftersom jag älskar juice men inte är så förtjust i mango var jag lite skeptisk till den men den får högt betyg, tyckte den var fräsch o god samt får plus för smaken av syrlig mandarin och apelsin!

Godmorgon har lanserat endel ekologiska juicer som jag har fått möjlighet att testa och jag tror att jag är beredd att säga att denna är min favorit hittills 🍊

KOMMENTERA

