Kära dagbok

Idag har varit en lång dag. Jag har haft så sjukt tråkigt samtidigt som jag har varit så trött. Har funderat över om jag gjorde rätt som tog så lång semester och försökt packa min resväska inför imorgon med resultatet icke färdigpackat ännu.

Slutsats: Jag presterar bättre under tidspress.

Beslut: Jag packar klart imorgon.

Backup: Listan. Jag har en lista att titta på om jag mot förmodan packar lika dåligt även under tidspress.

Hur som helst vände allting till det positiva när jag åkte hem till en kompis. Mycket bra beslut och mycket mysig kväll!

image

När jag ändå var uppe på stan bestämde jag mig för att gå in på jobbet och lämna min ansökan. Skönt att inte behöva gå dit imorgon innan jag åker till flygplatsen.

Efter mycket funderande och velande och rådfrågning hit och dit så har jag tagit ett visshetsbeslut kring min ansökan och jag hoppas att det kommer leda till något bra.

image

Valde att ta en promenad hem och stannade till en stund hos min syster på vägen. Nu är jag så trött så jag vet inte hur jag ska ta mig från soffan till sängen. Det blir mitt sista mission för idag.

Godnatt dagboken!

KOMMENTERA

