Nedräkningen kan börja

Började denna (fantastiska) torsdag med att ta en PW hem ifrån jobbet imorse.

image

Jag har lyckats byta mitt jobbpass 19 september och har tagit arbetstidsförkortning 20 september så på tisdag morgon väntar 20 dagar härlig semester och ledighet. Är sååå väldigt glad och tacksam som fick mina semesterdagar, atf/komp och byte godkänt direkt när jag sökte. Och för att jag har fantastiska kollegor att byta jobbpass med 🌼

Jag är också glad för att jag är lite oroad för att vara borta från jobbet så länge, kommer sakna främst mina kollegor men även jobbet i sig. Skönt att trivas med sitt jobb!!! Skönt att ha världens bästa kollegor (och chef!) 😍

Alltså jag har betald semester SÅ LÄNGE det är otroligt. Jag har jobbat som sjutton i augusti för att jag ska kunna vara ledig med gott samvete så det hoppas jag att jag ska kunna vara. Vill fira NU men jag väntar tills på tisdag.

image

Vaknade när posten trillade in genom brevlådan. Célines senaste engelska album ❤ Är alltså även sjukt glad över det!!!

image

Nu väntar lite mer allvarliga saker i eftermiddag men jag hoppas att glädjen hänger kvar. Utöver allt som är så himla bra är jag så utvilad efter helgens sömnmarathon att jag inte ens känner att jag behöver semester längre, haha!

KOMMENTERA

