Det kommer många prövningar i livet

Tiden går fort! Om ca en timme ska jag till jobbet och jag la mig precis i badet…

Haft en sjukt jobbig torsdageftermiddag/kväll och dessutom sovit sååå dåligt efter jobbet. Vaknat hundra gånger under dom få timmar jag sov.

image

Fler jobbiga torsdagar väntar dessvärre. Måste ringa o prata med K imorgon och förebygga inför nästa vecka. Det blev så jobbigt ett tag att jag helt seriöst funderade på om jag skulle orka jobba inatt. Kämpa kämpa!

Körde lite ljusterapi i Örebros största solarium ☀ Det var najs! 100 kr för 15 min men eftersom jag alltid laddar när det är dubbelt värde räknar jag det på 50 kr. Det var roligt. Stort, mycket knappar att trycka på samt aroma och andra finesser. Tips: om du liksom jag sjunger i solariet så stäng munnen när aromadoften o vattnet kommer! Smakade inte bra… Hade på auto så det blev lite då o då.

image

image

image

Men nu ligger jag i badet. Ätit mat osv för att ladda jobb 21-08.30 (APT på morgonen).

image

KOMMENTERA

