Så plötsligt kom den dagen

Städdagen.

Det är ju tur att man får besök ibland så det händer nånting här hemma. Diskat, dammat och dammsugit. Så sjukt duktigt av mig! Finns ju minst 1567 saker som är mycket roligare att göra.

Exempel på roligare saker (som jag gjort idag):
– cykla i regnet

Men shit nu lät jag ironisk så då kan jag ju inte fortsätta min lista på vad jag har gjort idag som är roligare än att städa. För om jag skriver att jag har upptäckt en ny låt med Céline Dion o Elvis så kanske ni tror att jag jämnställer det med att cykla i regnet!

Sammanfattningsvis så är i alla fall typ allt roligare än att städa. Och Céline är bättre än allt i hela världen, bättre än städning, att cykla i regnet, att vinna på lotto ja ni fattar, hon är the queen.  Punkt.

image

Dagens väntrum o dagens kaffe!

KOMMENTERA

