Livet just nu

Jag har sovit 5h och sedan varit på terapi (för er som har missat det så går jag i terapi två gånger i veckan, det är väldigt effektivt och dessutom trendigt, prova du också, ALLA borde gå i terapi) och äntligen fått tillbaka ”min” teraupet som jag verkligen saknat. Känns så tryggt och skönt att hon är back on track igen och kanske lite som en nystart även för mig.

image

Jag har beslut att ta och jag har saker att fundera på. Jag tror redan att beslutet är fattat, lite beroende på vad för konsekvenser det får om jag väljer det som faktiskt känns rätt och om jag följer förnuftet.

Det jag ska fundera på har jag 9 dagar att fundera kring och det viktigaste just nu är att inte glömma bort det utan att faktiskt prioritera och avsätta tid till det (det rör jobbet och mina mål i livet) så att jag faktiskt får det gjort och vet var jag är påväg…

image

Ikväll har jag varit på körskolan och gått handledarkurs med min svåger! Väldigt intressant och jag lyckades få 6 sidor anteckningar med mig därifrån, mer peppad än någonsin samtidigt rädd och osäker, för att inte lyckas. Men även där får jag prioritera och avsätta tid vilket jag har gjort framöver och nu när jag skrivit klart det här inlägget ska jag ansöka om tillstånd för att köra privat.

Tack världen för att jag lever i år 2015 och kan göra nästan allt elektroniskt över internet.

Imorgon väntar nya äventyr och lunch på stan med en vän jag inte träffat på väldigt länge. Det ser jag fram emot, you only live once!

KOMMENTERA

