Hej måndag, jag trodde det var söndag

Trots mycket att göra på jobbet så går jag alltid hem med ett leende på läpparna! Inte konstigt kanske när man har så trevliga o roliga kollegor 🙂

Har varit väldigt trött idag men har trots det ätit middag/fikat med Malin på stan och hälsat på syrran som ligger på sjukhus. Känns liksom lite bättre när man gör något av sitt liv istället för att bara sova!

image

image
Pop til’ you drop

Fick några bilder skickade till mig från bröllopet jag var på för 1 månad (!) sedan. Här är ett av dom på mig och Amanda ❤

image

KOMMENTERA

