14200 kr fattigare

image

Tydligen så ska det vara värt det. Bra att ha osv. Dom få dagar i maj som jag var utan cykel och bussarna där jag bor var avstängda så blev jag så arg så jag bestämde mig för att ta körkort.

Gjorde synundersökning, ansökte om körtillstånd, skickade in papper och betalade avgifter. Rätt snart hade jag en cykel igen och efter ett par veckor gick bussarna som jag så sällan åker utanför mig.

Men ändå, något vettigt ska man väl göra för sina sparpengar.

Det ska man väl…

One thought on “14200 kr fattigare

  1. Johanna

    Bravo!!👏 Jättebra initiativ! Du kommer vara så nöjd den dagen du har ditt körkort! Det kommer gå galant!
    Stor kram till dig

    Svara

KOMMENTERA

