En sådan dag

Idag är en sådan dag mellan två jobbnätter som jag gjort absolut ingenting av värde. Älskar dessa dagar samtidigt som samvetet gnager lite för att jag inte tar till vara på dagen…

Imorgon däremot ska jag göra något jag har skjutit på i ca 8 år (eller 10 egentligen?) och jag har en stor klump i magen för att 1) så sjukt mycket sparpengar kommer försvinna 2) tänk om jag misslyckas.

Misslyckas. Misslyckad. Det är nog det ordet jag identifierar mig mest med i svenska akademins ordlista.

Nej, fel inställning. Fast fan vad tröttsamt att gå o känna så. Vems väg i livet är inte krokig? Hur många går raka vägen in i mål? Jag har faktiskt gjort några saker i livet utan att misslyckas också.

Något roligare! Imorgon kommer jag göra min semikolontatuering!

KOMMENTERA

