Svensk sjukvård

Att göra ingenting har jag övat på idag och det var förbannat tråkigt!  Har dessutom tagit tag i något jag borde gjort för länge sen o bokat tid hos Vårdcentralen. Sist jag pratade med dom var jag inte tillräckligt sjuk för att få komma.

Gången innan berättade jag att jag ville träffa en kurator att prata med eftersom min senaste överdos på över 100 tabletter hade gjort mig sängliggande i flera dagar och dessutom gett mig känslobortfall i ena benet i en vecka. Men tyvärr kunde dom inte hjälpa mig med det heller. (observera att denna händelse är många år gammal!)

Så det ska bli väldigt spännande! Får jag inte en tid den här gången så struntar jag i det. Eller byter vårdcentral. Om jag orkar.

Jobb 21-07. Vad jag längtar! Det är så tråkigt att göra ingenting…

One thought on “Svensk sjukvård

  1. Johanna C

    Raring 😦 Hoppas det löser sig för dig. Finns här om du vill prata! F.ö. måste vi ses snart igen! Går på ”semester” i helgen så kan väl försöka planera in något? PUSS!

    Svara

KOMMENTERA

