Känslor

Lite brist på uppdatering i bloggen eftersom det inte händer så mycket i mitt liv förutom att jag kämpar med en väldans massa jobbiga känslor och tankar just nu.

Har hamnat i en rejäl svacka som jag inte vet hur jag ska ta mig ur.

One thought on “Känslor

  1. Ulla-Britt.Thungren

    Hur har du med din samtals partner som du går hos och har gjort en period? Visst finns det både bra och dåliga dagar även för mig,samt för de flesta. Det är väl så livet fungerar upp och ner. Jag vill inte så mycket just nu inte ens läsa. Sitter mest och filosoferar och lyssnar på musik.Tänker en hel del på Richard som jag svek. Han vart djupt besviken på mig. Han går nu vidare.Du får skriva om jag kan hjälpa dig. Jag finns och har all tid .

    Svara

KOMMENTERA

