Mot jobbet

Klockan går fort och nu är det dags för mig att jobba lite kvalificerad övertid. Älskar ordet. Hör hur mitt bankomatkort hoppar av glädje i väskan så fort jag tänker tanken…

Nä. Haha. Seg dag idag, usch! Blir skönt att komma iväg o jobba lite 🙂

Igår gjorde jag en jättegod korvstroganoff men jag glömde ta bild på maten. Som tur var tog min kompis kort och skickade till mig, här är hens tallrik o min awesome matlagning:

image

Om du äter kolhydrater och kommer på middag hos mig så kan jag servera kolhydrater. Jag är inte omöjlig.

KOMMENTERA

