#hashtag skräpmat

Har man ont i huvudet och i benen och pga det inte kan sova så kan man roa sig med Instagram. Jag älskar Instagram för där finns det matbilder och jag älskar det, speciellt på onyttig snabbmat. Kollar väl utbudet en gång om dagen i alla fall… Senaste sökningarna:

#chilicheese
#onionrings
#creolefries
#cheeseburger
#fastfood
#junkfood
#jalapenos

Så snälla du som äter mat som räknas som lite ohälsosam o onyttig, glöm inte att hashtaga den!

image

Ps, jag gillar alla matbilder faktiskt, så tagga gärna vadhelst du äter

Ps2, om jag vore rik o smal o inte mådde dåligt av skräpmat som typ kolhydrater och gluten så skulle jag äta det JÄMT och det här vara världens mest awesome matbildsblogg

image

Ps3, om jag pånyttföds så vill jag bli en cheeseburgare

KOMMENTERA

