Solarium check, spinnig check, blackhead check

Ligger i bastun nu efter att ha varit o solat och kört ett spinnpass.

image

Världens bästa jäkla spinningpass ever, lunchpass med Lotta. Så sjukt grymt bra och det har det varit sedan jag började gå på det för några år sedan, med bästa musiken och så mycket pepp!

Ska strax in i duschen igen o skölja ur mitt balsam sedan har jag köpt den här svarta ansiktsmasken som alla pratar om… Skulle kunna ligga här bra länge men sen ska jag hem och sova.

image

image

Ikväll ska jag på bio det ska bli så kuuul. Lediga dagar är bra dagar. Igår somnade jag ganska direkt efter jobbet och vaknade 18.30 det var inte jättebra kanske…

Update: ansiktsmasken gick verkligen att dra av och det gjorde inte speciellt ont. Jag är imponerad!

KOMMENTERA

