En timme PT

Igår morse bakade jag bröd och fick på skogspromenad, idag har jag sovit, betalat räkningar (jippie!), solat och kört en pt-timme på gymmet.

Ligger i bastun nu o ska snart till jobbet, 10 timmar jobb och sedan medarbetarsamtal. Alltså mina ben (min kropp) är helt döda, lär få en fin träningsvärk!

Nu har jag i alla fall fått jättebra övningar att köra på gymmet som komplement till mina älskade spinningpass. Min PT var jättebra, Linn W tror jag hon hette boka henne.

Nej nu måste jag skynda mig för snart börjar jag jobba.

One thought on “En timme PT

  1. Ulla-Britt.Thungren

    Vilken disciplin. Du är härlig och låter inget gå dej förbi.Du tar reda på dagen som är och även nattens timmar. Lars läggs in 1 april för att opereras skär torsdag.om allt går som planerat.Vailett o Ola kommer hit på torsdsgem nästa vecka.Kramar.

    Svara

KOMMENTERA

