Rädsla

Har kommit till en punkt i mitt liv när jag inte vågar blunda och sova på kvällarna. Jag är rädd för tystnaden, mörkret, ensamhet och för alla mina tankar.

Det är inte första gången och det går väl över, men det är jobbigt. Jag vet inte vad som är värst, mörkret eller ensamheten. Kanske tankarna. Jag vet inte.

Imorgon natt jobbar jag, ska bli skönt att slippa mörkret, ensamhet och alla dessa tankar. Inte behöva känna hur ledsen jag faktiskt är…

image

Åtminstone kan jag ligga o titta på stjärnorna…

KOMMENTERA

