Ledighet välkomnas med städ och tvätt

Jobbade sista jobbnatten inatt och är ledig fram till på fredag(!) nu. Cyklade hem en liten stund på morgonen innan det var dags för att gå på DBT som började kl 9. Var väldigt trött idag men tycker ändå jag kunde lära mig något och kunde hänga med. Härligt att cykla hem i solen sedan också 🙂

Sov några timmar och så har jag tvättat och städat. Så jäkla skönt att ha det gjort och även om jag skulle behöva städa mer så är det värsta gjort och jag tänker gå och lägga mig, njuta av att sova nattetid om det går!

KOMMENTERA

