Träningsladdar

Vaknar upp av väckarklockan efter 8h sömn till ett helt underbart vårväder!

Har bestämt mig för att gå på medeljympa på Friskis idag. Min kropp lär få världens chock, var länge sen jag tränade nu, innan all sjukdom i december/januari. Jympa är inte riktigt min typ av pass, men jag tror det kommer bli riktigt roligt för jag ska gå med en kompis.

Nu till det svåra! Att bestämma vad jag ska ha för träningskläder och vad jag ska ha efteråt, packa handduk och hårfön o allt sånt, åker direkt till jobbet sen. Förr var det inga problem för då packade man och donade av bara farten, hade rutin.

Måste laga mat och äta också, har ingen aning om vad! Dags att kliva upp med andra ord 🙂

KOMMENTERA

