Mycket av livet

Startade dagen imorse med att snooza en timme tills kl var 8! Skulle försöka att inte sova så mycket inatt för att kunna sova nu på eftermiddagen inför jobbet men det gick sådär… 🙂 Blev så sjukt trött igår när jag kom hem så jag somnade tidigare än tänkt.

Var på DBT på förmiddagen som varje tisdag, och sedan har jag varit på stan och ätit lunch samt fikat tillsammans med Amanda och Linda.

image

När jag kom hem la jag mig i soffan en stund och läste, sedan har jag sovit två timmar och nu väntar jag på att Malin ska komma hem till mig. Det jag gillar med att jobba natt är (förutom att man jobbar mindre och tjänar mer) att jag hinner med så mycket annat än jobb, träffa mina vänner och sådär… Känns på någor vis som att man inte missar lika mycket av livet.

image

KOMMENTERA

