image

One thought on “

  1. U-B.T .

    Ja absolut.Har du så rätt.Jag har varit så ledsen idag. På grund av att jag har så ont av mina plåster. Jag tycker att jag jag brinner invändigt där jag har min bältros.
    Jag har setat upp inatt
    I fredags fick jag åka akut till vårdcentralen. Den läkaren ringde nuoch jag ska dit imorgon. Igår hela dagen var jag på USÖ MED SYNUNDERSÖKNING. Jag kunde varans två rader Så de ska kalla mig igen. Jag har inte varit frisk på 3 månad det .Idag gick jag ut till apoteket och tio ICA. Jag måste ta morfin. Ska tillbaka i morgon till Dr. Han Han ringde.Jag får inte fortsätta så här .Jag var så ledsen och är det idag över alla sjukdomar. Lars svarar jag spyr på allt om dina sjukdomMar. DE står mig upp i halsen. Ledsen att jag gör dig illa. Får jag bara rätt hjälp så klarar jag mig när jag får det. Dr.sa att jag med stor sannolikhet får ha ont hela livet , mer el mindre ibland.Många kramar’allting blir bättre som du skrev’Jag har den optimala tron på livet.

    Svara

KOMMENTERA

