Sovit bort dagen

Har man ett öga som hatar en och dessutom om man jobbar två nätter i rad så är det ok att bara vara vaken tre timmar på dagen och sova resten.

image

Enkel middag: avokado med räkor, crème fraiche, lök och fetaost.

One thought on “Sovit bort dagen

  1. U-B.T .

    Jag tycker att det är på sin plats att Dr. Ska titta på dej. Förstår att du är trött. Jag ska gå och lägga mig nu efter att ha tagit lite god medicin tA avleder. Jag har fortfarande ont men jag kan vara uppe. Men tillräckligt för att lägga mig.Hoppas att det vänder så du blir bra. Älskar dig.

    Svara

KOMMENTERA

