Fin söndag

I fredags kom lönen och räkningar betalades, så idag har jag gjort ett besök i Marieberg Galleria. Sist jag var där det var den 25 mars 2014! Ja det var ju ett tag sedan.

Gjorde några fynd:
Dekorplast i marmor
En skärgrej att skära med i plasten
Minneskort till mobilen
Underkläder från Change

Wooops vad fort det kan gå att spendera pengar… Känns som att jag köpte bra saker i alla fall. Minneskortet sitter i telefonen, underkläder måste vi alla ha och dekorplasten samt kniven har jag använt hela kvällen.

image

Glasunderlägg, före och efter dekorplast. Love it.

Blev dessutom en halvt spontan trupp till Kumla för att besöka Malin i hennes nya lägenheten som uppfyllde alla förväntningar på hur en riktigt awesome lägenhet ska se ut. Dessutom bjöd hon på massa gott; ostar, kallskuret, marinerade vitlöksklyftor, räkor och avokado. Himmelriket! På min tallrik låg också en julklapp och väntade.

image

image

image

Efter att vi ätit och uppdaterat oss lite kring varandras liv fick jag testa det som alla andra har gjort sedan månader tillbaka men som jag bara sett och hört om på håll…

Jag fick lära mig att looma och gjorde mitt alldeles egna första loomarmband! Tre fina färger och dessutom glowing in the dark. Fick dessutom se allt fint Malins fritidsbarn gjort till henne och jag är djupt imponerad, så nu funderar jag på en framtida loomingkarriär.

Eventuellt ska jag och Mallan ha loomingweekend i februari. Alla får komma. Ta med dig dina looms och ett glatt humör.

image

KOMMENTERA

