Onsdag

Idag har jag bestämt mig för att jag är ganska så frisk! Har nu först haft vinterkräksjukan för att efter en vecka dra på mig influensa. Idag ska jag:
– friskanmäla mig till jobbet
– packa väskan för att åka till Malmö imorgon
– TA EN DUSCH
– diska och städa upp här hemma efter sjukdom
– äta en riktig lchfmiddag efter att ha levt några dagar på proviva och festis

MEN försöka ta det lugnt också, har fortfarande en jäkla förkylning och är livrädd för att febern ska komma tillbaka.
image

KOMMENTERA

